alkisah pt3

pung pang pung pang... selesai sudah jodoh aku dengan d3000. entah macam mana, masa cuti foundation aku tergerak nak beli d70. hmmm.. susah jugak nk buat decision nih.. tapi apedahal, semua tu boleh kalau kau nak kan. ;) iklan punya iklan, lastly cikgu sekolah aku jugak yang beli. harga pulak cukup2 ntuk angkat body d70. berat jugak nk beli yelah, bukan senang nk dapat d3000. lastly kena jual. tapi kalau takde hijrah, xde perubahan. ;) sebab sayang punya pasal, aku jual body d3000 saje. lens aku tak jual. nak simpan. :'D 
lepas je dapat d70, aku terus terkejut dengan hasil sooc. boleh tahan jugak color, memang meletop. ;) pas dah ade d70 nih, mesti nak main 50mm 1.8 kan. apelagi, beli la 50mm 1.8 pulak.. xde lah mahal, sebab aku beli 2nd hand. tapi sakit gak nak memberli.. sobs sobs sobs. 
till now aku guna d70+50mm+1855 , itu saje yang mampu. ;) 

ni lah rupa d70 + 50mm


sekarang meh kita tengok hasil d70 sooc. :) 
ni kitlens sajo.. apedahal?
kit lens lagi... ;) 

A's everywhereeee :D
kalau duk share gambar je, memang berjela jela lah entri ni kan.. cukup lah tu share sikit sikit je dulu. ;) 

p/s: next alkisah pasal filem pulak kot. ;)

 
   




2 comments:

  1. fuhh hebat gila hasil bro. caya lah !

    ReplyDelete
  2. ishh.. xde lah zaan, biasa2 je. t.kasih sudi singgah.

    ReplyDelete