alkisah pt2

Tambahan battery grip dan external flash jadikan kamera ni makin macho. hikhikhik ;)


Alhamdulillah. Lepas abang aku bg battery grip, aku dah beli external flash. Kamera aku jadi makin hensem. Orang pun makin nak dekat sebab aku ada kamera. puihh! Aku belajar lagi , main lighting.. Best bila ada flash ni, macam2 kita boleh buat. ;) Seingat, aku penah cover 3 event jelah dengan kamera ni. 1st gambarconvo lecturer aku, which aku yang offer . Sebab aku tak pernah amek gamabr convo, so aku offer diri sendiri ntuk amek gamabr convi lecturer aku. thansk miss atie. ;) 2nd , time aku cover ntuk kak Mango punya convo. Last skali which aku rasa big event jugak, cover ntuk Foundation of Law Annual Dinner ...
convo lecturer gua.
p/s:abaikan rambut gua. -.-
time dinner ;) 
haaaa, tulah kot rasanye event yang aku cover. entri lepas ni akan ada part sedih sikit.... er sedih banyak... :'D

No comments:

Post a Comment