Yu ai Ti Em (kelasmate version) pt 1

Bismillahhirrahmanirahim (amik berkat sikit eh)

Meh adik kakak abang makcik pakcik atuk nenek jiran sebelah duduk rapat meh. Ni nak ceghita kat hangpa sikit pasal Yu ai Ti Em ni haa.. Dengar kata result nak mai dah weii, tapi haih aku tak buat lagi entri pasal kelasmate nih. Aku tahu mu tunggu entri ni, yedopp? =D *semua duk tulih pasal kelas aku pun tulih la jugop. 

taraaaa...! ni lah kelasmate aku. tak ramai pun 32 jer. 3hotTOUGH dan 29suamsetaff. hehehe
LWA01C/LWA02C
*2org takda dalam gambar. Amal and Ida


Barisan pertama(dari kiri kekanan)
Laila - Kecik molek suka senyum orang nya. Kalau lecturer lambat masuk dia lah satu satu nye student yang maintain jer duk tenung buku. *aii, ada gambar boipren ke?? :p wa cayalah sama lu laila. momentum AWAK(kena guna awak sebab Laila baik + comel) dari sem 1 sampai sem 2 sama jer. dan makin meningkat. Kadang suka sakat Laila nih, sebab dia senyap jer. Kalau kacau dia , dia senyum jer. *your smile make us melt! :p

Aqmar - Asisten kelas rep utk sem 1. Garang weh, takut aku nak tegur. Sebab apa? Sebab aku ingat lagi kau pernah bertekak dengan Adila masa sem 1 dekat c5... waaa~ bergegaq weh c5 masa tuh.. Tapi kan tapi kan lepas lama kenal kau ni tak la garang sangat. hehe :D     

Tira - eh sem satu kita tak tegur sangat kann... isk, maklum la aku ni pemalu. ^_^ masuk sem 2 baru start nak tegur n gurau gurau yek. Takpa laa.. Oh, kau rajin buat past year questions and aku rajin fotostat. Terima kasih...! 

FNW - hai yu. Masew sem 1 kan titew selaluw lepawk dekawt menaraw yu. keluar dinner ramai2 dekawt seven lepas tu lepawk dekat kompleks sukan.. Then ada something happen... :'( Masuk sem 2 titew jadi baik balik kan. (eh, sem 1 aku pun baik kat hang) titew sukew tengok awak meng-bimbo-kan diri. haha. weh, I rindu dowh, nak breakfast and lunch sama sama.. :'( oh FNW ni dah mcm adik lelaki aku. haha . laff yu biacth!*sajew tulis ala gewdiks sebab nak suruk anak <s>tahir</s> wazer ni rase nak muntah hijau pekat punyaaa!


Zue - alaaa, aku tak tahu nak tulis apaaa... -.- yelah kita tak rapat sangat kan. Tapi yang aku tau kau nih baik. Sorry sebab tak dapat nak kenal kau dengan lebih lanjut. haha. :D

Siti - Gadis ayu penari kebangsaan .. (nampok bebeno geng Usop ni *sila kelik link tersebut) Rasanya Siti dah tau kan nak cakap apa. Sama jer macam apa yg dicakap masa dekat mekdi aritu.. :) *seriously masa ni tgh bygkan Siti gelak dan buat muka bila Aisya main tengkuk Siti. hahaha

Siti Hadijah - alaaa, kau pun tak rapat sangat dengan aku. :'( Tapi takpa lah kan, aku harap kau terus sukses. Akan ku kenang kau dalam doa makan ku.. hehehe. :p

Hidayah - eh, si peminat korea nih. memang fanatic gila kan. hahaha. Hang selalu butthurt dengan aku sebab aku boleh buat slang Kedah tapi hang tak boleh buat slang Ganu.. weeee~ :p bangga weh. oh, kau ni kaki gosip jugak ye... hehehe..

Hazwani - haaa, ni lagi sorang budak kecik molek dalam kelas aku. Sem 1 agak diam jugak budak ni. Masuk sem 2 okay lah. Boleh gurau gurau kan. tapi wa cakap lu sekali dia pegi depan ntuk cakap, toksah lah kome kaco, dah mcm debat pulak aih. :D

Sakinah(kakak) - Kienahhhh!!! Aku rindu nak sakat ko. haha.. lawak weh muka ko bila kena sakat.. ehem, kau diet tak makan ayam lagi kee?? tosah lah diet diet ni. tak baik untuk kesihatan. :p weh, thanks alot sebab selalu share makanan kat kelas. ♥ ko. hehe. *tapi aku risau gila tiap kali kau bawa pisau kat kelas sebab nak potong kek. taktau kenapa.. -.-


sekian laporan saya pada pagi ini. memandang kan saya perlu menyiapkan kerja lain, saya terpaksa membahagikan Yu ai Ti Em (kelasmate version) kepada 3 bahagian. pt1 , pt2 and pt3. 
*segala yang tertulis adalah dari apa yang aku lalui sendiri sepanjang bersama korang semua. sepuluh jari disusun dan glove disarungkan untuk memohon maaf jika ada terkasar dan terguris hati...


to be continue~

6 comments:

  1. jangan nangis kat sini. satgi banjir belog ai. :D

    ReplyDelete
  2. tulis yg baik2 sal aku tw..sbb aku la klas kta jd klas plg hot..so thanks to me..ahahaa.. :)

    ReplyDelete
  3. err.aku tak tau pulak kau pemalu.
    anyway.nice to know u jejaka ganu.
    jarang la dgr mg ckp ganu.aku musykil dgn taraf ke'negerian' kau.;))

    ReplyDelete
  4. wawa bum2 ni sapee?? aku rabun kecik sgt gmbr... :'(
    Azwa ke?? ye nanti aku tulis yg baik baik psai hang.. hehe

    ReplyDelete
  5. tiraaaa, aku memang pemalu laahhh... err, sebab parents aku asal johor.. :D aku nak ckp ganu ngan sapee? ida jer laa.. hehe

    ReplyDelete