Exam buat aku gila.

Maaf, dah lama tak update belog ni.  Yeaaahhh! Sekarang final exam. -.-" so its mean dah nak habis asasi. Damn, rasa macam baru lagi kat asasi nih. Dan aku tak buat lagi entri untuk kelasmate. hoommaaaiii! takpa, aku janji lepas habis exam aku tulis pasai hangpa.(sambil, angkat tangkat, tiga jari, muka serius) Tapi seriously shit! Exam ni buat aku gila! yelah, dah dekat nak exam baru nak cover semua topic. Gila hapee...! 1st paper boleh jawab tapi not enough time. it should be 3 hours bukan 2hours, what you expect from us, to write all the facts within 2hours. hell no babeh! fuck the system! its unfair. we studied for 2month++(dah tolak aku main, ponteng dll) then sit for exam for only 2hours! UNFAIR lah.. :( so paper LAW II dah habis. Tinggal paper PSYCHOLOGY, LAW III, GLOBAL ISSUES and PRINCIPLE OF ECONOMICS. damn son, semua paper susah. mati lah aku. x_x
wish me luck guys. :|


notakaki: aku nak repeat asasi boleh? hehe

No comments:

Post a Comment