Saya Bukan Artis

Maaf. Saya bukan artis. So tak perlu lah jaja cerita aku dah couple. -.-" Aku masih bahagia hidup single. Memanglah hasrat nak berpacaran tu ada, tapi buat masa ni aku rasa macam malas lagi. :) Ramai yang duk tanya, pasaipa aku single. Dush! Susah beb nak jawab. Macam soalan essay Principle of Economics! 

Aku sebenarnya tak suka relationship yang takda commitment. Kalau nak ber-in relationship just for fun, baik TAK PAYAH. Haruslah, ASASI pun 2 sem jer. Lepas ni semua sibuk nak blah dari UiTM sebab makanan tak cukup. Then lepas tu nak buat apa? Cari pacar baru? *ontong lerrrrr Cuba korang pikir , buat apa lah nak couple couple just for fun ni, perabih boreh jer yeob! Kesian mak bapak yang kat kampung sana.... Depa ingat anak depa duk study dengan cemerlangnya dekat UiTM, tapi reality..? *patutlah duit allowance selalu tak cukup. Hampeh. 

Aku tak romantik. Sebab tu lah masih single sampai sekarang. Tak reti lah nak beromantika nih. RIMAS. Lagi lagi bila lepas couple. Huish, mesti nak bersayang sayang dan bercintan cintun. Geli derrrr. TAPI, aku akan jadi romantik bila jumpa someone yang betul betul betul boleh buat bini. =D . Sebab apa? Haruslah, kalau tak romantik tak boleh buat bini nanti.. keh keh keh..

Tapi, sebenarnya aku masih trauma dengan kisah lalu. Maybe aku noob masa tu(fuuuuuu macam main Dota). Yelah, terang terang kena tipu. Ahhh, menyesal pun tak guna. Sial betul kau. Terima Kasih sebab buat aku jadi lebih hati hati.... TERIMA KASIH SANGAT. :)

notakaki: sayakeluardengandiataksemestinyasayakapeldengandia...........

                                                                           END                                                                               


No comments:

Post a Comment