Kejadian berdarah BROGA HILL

BROGA, sapa yang tak kenal. Sebut jer semua tahuu tempat tuh. Aku rasa dah jadi tempat wajib untuk dilawati. Best ke Broga, apa ada? Bagi nature lover Broga takda la best sangat. Biasa biasa sajaaa. Tapi bagi orang yang naive, BROGA la tempat yang terhebat yang perlu, errr WAJIB pergi. Tapi lepas ni aku  konfem tak ramai yang nak pergi. PASAIPA..???...
picture: oh! media

Haaaa, dulu aku naik Broga bawak First Aid Kit, depa duk gelak. Nasib baik takda apa apa masa aku naik. So, lepas ni sapa yang nak pergi Broga tu tolong lah amek precaution steps. Bawaklah first aid kit in case kalau something bad happen. Dan dan dan, pakaian nak naik pun kena lah sesuai. Aku nak gelak jer bila tengok ada orang naik pakai jeans ketat, baju ketat kalau boleh semua nak ketat lah. Bagi lelaki, tak kesian ke kat "BigBro" awak tuuu.. ouch! 

notakaki: akurasakaurajinsebabpostpasalniii..baiktakaku..?

No comments:

Post a Comment